Biuro Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy zlokalizowane jest przy ul. Sandomierskiej 12 w Warszawie (dzielnica Mokotów). Swoich klientów obsługujemy w dni robocze od godziny 8:00 do godziny 16:00.
Jeśli chcesz załatwić jakąś sprawę, w tym złożyć wniosek, możesz to zrobić poprzez:
- osobistą wizytę w Biurze Geodezji i Katastru lub Wydziale Obsługi Mieszkańców w każdym Urzędzie Dzielnicy. Swoją wizytę możesz zarezerwować z wykorzystaniem systemu do rezerwacji wizyt online lub telefonicznie, pod numerami telefonów: (22) 4431600, (22) 4431601;
- Portal Interesanta – elektronicznie, z wykorzystaniem Profilu Zaufanego;
- ePUAP – elektronicznie, z wykorzystaniem jednej z dostępnych form autoryzacji wniosku.
Z dniem 16 maja 2022 r. Prezydent m.st. Warszawy zniósł ograniczenia obsługi klientów Urzędu m.st. Warszawy, które były wprowadzone wcześniejszym ogłoszeniem nr 9 z dnia 25 marca 2022 r., w związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-COV-2.
Wprowadzone zmiany wynikają z treści ogłoszenia nr 10 z dnia 13 maja 2022 r. Prezydenta m.st. Warszawy.
Od 1 stycznia 2023 r. w Biurze Geodezji i Katastru wszystkie opłaty będzie można zrobić tylko w opłatomacie.
Opłatomat znajdziesz w sali obsługi biura, przy punkcie informacji.
Opłatę gotówką, możesz zrobić w każdym punkcie kasowym urzędu. Najbliższy taki punkt znajdziesz w Urzędzie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Rakowiecka 25/27.
