Udostępnienie do wglądu wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków, Dzielnica Praga-Południe, Obszar VIII
Prezydent m.st. Warszawy informuje, że zostanie udostępniony do wglądu projekt operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków dla 6 obrębów ewidencyjnych Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy: 3-05-08, 3-05-09, 3-05-15, 3-05-17, 3-05-18, 3-05-30. Obszar modernizacji ograniczony jest przez ulice: Grochowską, Rodziewiczówny, Ostrobramską, Filomatów i Omulewską.
Co zawiera projekt operatu
Projekt operatu opisowo-kartograficznego powstał, bo modernizujemy ewidencję gruntów i budynków. Projekt uwzględnia wyniki prac geodezyjnych i zawiera zaktualizowane dane ewidencji gruntów i budynków.
Projekt składa się z mapy ewidencyjnej oraz raportów, które dotyczą:
- działek ewidencyjnych,
- budynków,
- lokali.
Kiedy i gdzie wyłożymy projekt operatu
Z projektem operatu opisowo-kartograficznego będą się mogli Państwo zapoznać:
- od 23 sierpnia 2024 r. do 12 września 2024 r.
- sala nr 203, II piętro, Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Podskarbińska 6 Warszawa, w godz. 09.15 – 15.00.
- w portalu mapowym Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy pod adresem: https://mapa.um.warszawa.pl/modernizacjaegib
Kto może zgłaszać uwagi
Uwagi mogą Państwo zgłaszać, jeśli dotyczą Państwa dane ujawnione w projekcie operatu opisowo‐kartograficznego. Mogą to Państwo zrobić osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnik musi przedstawić dokument, który potwierdzi pełnomocnictwo. Może mieć on postać papierową lub elektroniczną.
Uwagi do danych ujawnionych w projekcie będziemy przyjmować w czasie wyłożenia projektu do wglądu. Mogą je Państwo zgłaszać:
- Osobiście w sali nr 203, II piętro, Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Podskarbińska 6 Warszawa, gdzie uwagi przyjmie pracownik Biura Geodezji i Katastru. [!] Aby móc zgłosić uwagę, będą Państwo musieli przedstawić dokument potwierdzający tożsamość (np. dowód osobisty).
- Na piśmie w postaci papierowej do Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy.
- Przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu m.st. Warszawy – aby zgłosić uwagę, muszą Państwo mieć konto użytkownika na ePUAP, Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
- Pocztą elektroniczną na adres: modernizacjaegib@um.warszawa.pl. Uwagi zgłaszane tą drogą muszą Państwo opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo elektronicznym podpisem osobistym.
Kiedy rozpatrzymy uwagi
Zgłoszone uwagi rozpatrzymy w ciągu 15 dni roboczych po zakończeniu wyłożenia projektu operatu. Poinformujemy osobę, która zgłosiła uwagę, czy została ona uwzględniona, czy odrzucona.
Kiedy ujawnimy dane z operatu
Po upływie 15 dni roboczych od zakończenia wyłożenia projektu operatu, dane w nim zawarte ujawnimy w bazie danych ewidencji gruntów i budynków. Informację o tym ogłosimy w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Stołecznego Warszawy.
Kiedy będzie można zgłosić zarzuty do danych
Przez 30 dni od dnia ogłoszenia informacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, każdy, kogo dotyczą dane, może zgłosić zarzuty do tych danych. Zarzuty muszą Państwo zgłaszać na piśmie w postaci papierowej do Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu m.st. Warszawy. Wydamy decyzję, która uwzględni lub odrzuci zarzuty. Jeśli zgłoszą Państwo zarzuty po tym terminie, potraktujemy je jako wniosek o zmianę danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
Gdzie można uzyskać informację o wyłożeniu projektu operatu
Informację w sprawie wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków mogą Państwo uzyskać pod numerem telefonu 22 443 17 16, 22 443 18 51. Przyjmujemy też pytania pod adresem e-mail: modernizacjaegib@um.warszawa.pl.