Geodezja i kataster
Dokumenty i wnioski
-
Dokumenty związane z obsługą wniosków z zakresu ewidencji gruntów i budynków: wniosek o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego oraz zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i budynków.
Stąd możesz pobrać formularze związane z obsługą Ewidencji Gruntów i Budynków (EGIB).
-
Dokumenty związane z obsługą prac geodezyjnych, np. zgłoszenie pracy geodezyjnej oraz zgłoszenie uzupełniające, zawiadomienie o przekazaniu wyników zgłoszonych prac geodezyjnych dla prac zgłoszonych od dnia 31 lipca 2020 r., wykaz obrębów ewidencyjnych, itp.
Formularze związane z obsługą prac geodezyjnych:
- Zgłoszenie pracy geodezyjnej od 31 lipca 2020 (wersja edytowalna odt)
- Zgłoszenie uzupełniające do prac geodezyjnych zgłoszonych od dnia 31 lipca 2020 (wersja edytowalna odt)
- Zawiadomienie o przekazaniu wyników zgłoszonych prac geodezyjnych dla prac zgłoszonych od dnia 31 lipca 2020 (PDF)
- Zgłoszenie uzupełniające do prac geodezyjnych zgłoszonych przed dniem 31 lipca 2020
- Zawiadomienie o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych zgłoszonych przed dniem 31 lipca 2020
- Wykaz obrębów ewidencyjnych - xls
- Wykaz obrębów ewidencyjnych - pdf
- Wniosek o zamieszczenie na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń, zawiadomień o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych
-
Dokumenty związane z obsługą wniosków z zakresu udostępniania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego m.st. Warszawy, tj. wnioski o udostępnienie mapy zasadniczej lub mapy ewidencji gruntów i budynków.
Pobierz wniosek o udostępnienie innych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego:
Pobierz wniosek o bazę danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB):
-
Dokumenty związane z obsługą wniosków z zakresu koordynowania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, w tym wniosek o skoordynowanie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu oraz wniosek o wydanie dodatkowej kopii odpisu protokołu z narady koordynacyjnej
-
Dokumenty związane z obsługą wniosków z zakresu nazewnictwa miejskiego oraz numeracji porządkowej, np. wniosek o ustalenie numeru porządkowego, wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym oraz wniosek o nadanie, zmianę, zniesienie nazwy.
Stąd możesz pobrać formularze związane z obsługą Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów (EMUiA).
-
Dokumenty związane z obsługą Rejestru Cen Nieruchomości: wniosek o udostępnienie danych z rejestru oraz wniosek o udostępnienie wglądu do aktów notarialnych.
Stąd możesz pobrać formularze związane z obsługą Rejestru Cen Nieruchomości (RCN).
-
Wzór wniosku o zwrot nadpłaty/wpłaty opłaty skarbowej: