Szanowni Państwo,

informujemy, że mogą występować problemy z logowaniem do Portalu Interesanta i Portalu Projektanta przez login.gov.pl za pośrednictwem strony banku. Problem jest analizowany i wyjaśniany.

W dalszym ciągu mogą Państwo składać wnioski o wypis lub wyrys z operatu ewidencyjnego oraz o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego za pomocą ePUAP. Instrukcje składania wniosków znajdują się poniżej:

  1. Wydawanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego,
  2. Zamówienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

Często zadawane pytania

Płatność w Portalu będzie możliwa wtedy, gdy pracownik naszego biura wystawi Dokument Obliczenia Opłaty. Czyli dopiero gdy wniosek otrzyma status „WYCENIONY”.

Status wniosku można zobaczyć w oknie „Moje wnioski”.

Gdy złożysz wniosek przez Portal, otrzymuje on status „ZAREJESTROWANY”. Takiego wniosku nie można jeszcze opłacić poprzez Portal.

Pracownik urzędu, który realizuje wniosek sprawdza go pod względem formalnym. Sprawdza czy osoba, która złożyła wniosek może otrzymać zamówione dane. Jeśli wszystko jest w porządku, wystawia dla wniosku Dokument Obliczenia Opłaty. Wniosek zmienia status na ‘WYCENIONY’. Taką informację  otrzymasz mejlem.

Opcja „Opłać online” będzie już aktywna. Dopiero wtedy możesz zapłacić za wniosek.  Po zapłaceniu, otrzymasz zamówione dane w sposób, który wybrałeś we wniosku – np. pocztą lub będziesz mógł je pobrać w portalu.

Najczęstszą przyczyną tego problemu są ustawienia przeglądarki internetowej, które blokują wyskakujące okienka. W ustawieniach przeglądarki proszę zezwolić na wyskakujące okienka. Przy korzystaniu z Portalu Interesanta zalecamy przeglądarki Chrome i Firefox ( najnowsze wersje).